Temizlik Hizmetleri Sözleşmesi Örneği
TEMİZLİK HİZMETLERİ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1- TARAFLAR
İşbu sözleşme;
Adresi ………………………………. olan …………………………… (bundan sonra “ŞİRKET” olarak anılacaktır) ile
Adresi ………………………………. olan …………………………… (bundan sonra “YÜKLENİCİ” olarak anılacaktır)
arasında, aşağıda yazılı şartlar çerçevesinde akdedilmiştir.
MADDE 2- SÖZLEŞMENİN KONUSU
İşbu sözleşmenin konusu, ………………… adresinde bulunan ……………………. binasının genel temizlik, bakım ve hijyen hizmetlerinin yürütülmesidir.
MADDE 3- ÇALIŞMA DÜZENİ
3.1. Hafta içi, gündüz saatlerinde (Şirket mesai saatlerinde) 1 temizlik personeli ile WC ve ortak kullanım alanlarının spot temizliği yapılacaktır.
3.2. Hafta içi (Cuma hariç), 22:00 – 06:30 saatleri arasında 4 temizlik personeli (ekip şefi dahil) görev alacak ve genel temizlik hizmetlerini yürütecektir.
3.3. Hafta sonu Pazar günü 09:00 – 18:00 saatleri arasında binanın haftalık genel temizlik hizmetleri yapılacaktır.
MADDE 4- HİZMETİN UYGULANMASI
4.1. Tuvalet ve Islak Hacimler
Çöplerin toplanması ve çöp poşetlerinin yenilenmesi,
Lavabo, klozet, pisuar, batarya ve aynaların dezenfektan ürünlerle temizlenmesi,
Tuvalet kâğıdı, sıvı sabun ve havlu kâğıtların düzenli kontrolü ve ikmali,
Zeminlerin süpürülüp paspaslanması, klozet/pisuar içine hijyen tabletlerinin bırakılması.
4.2. Koridor ve Ortak Alanlar
Çöp kovalarının boşaltılması, küllüklerin temizlenmesi,
Zeminlerin süpürülmesi, paspaslanması ve uygun temizlik malzemeleriyle parlatılması,
Oturma grupları, mobilyalar ve kapıların tozunun alınması ve cilalanması,
Cam sehpalar, metal yüzeyler ve fancoillerin tozunun alınması.
4.3. Cam Yüzeyler
İç camların haftalık temizliği,
Dış cephe camlarının 15 günde bir uzman personel tarafından güvenlik kuralları çerçevesinde temizlenmesi.
4.4. Ofis ve Odalar
Masalar, sandalyeler, dolap ve rafların tozlarının alınması,
Çöplerin düzenli toplanması, kirli küllüklerin temizlenmesi,
Zeminlerin süpürülmesi ve/veya paspaslanması,
Çiçek ve vazoların kontrol edilmesi, kurumuş olanların değiştirilmesi.
MADDE 5- YÜKLENİCİNİN YÜKÜMLÜLÜKLERİ
Temizlik personelini SGK’lı çalıştırmak ve iş güvenliği tedbirlerini almak,
Kullanılan tüm temizlik malzemelerinin Çevre ve Şehircilik Bakanlığı onaylı ürünler olmasını sağlamak,
Personelin disiplinli, işyeri kurallarına uygun ve temiz kıyafetlerle çalışmasını temin etmek,
Hizmetin aksaması durumunda Şirket’e derhal yedek personel görevlendirmek.
MADDE 6- ŞİRKETİN YÜKÜMLÜLÜKLERİ
Yüklenici’ye hizmet karşılığında kararlaştırılan bedeli zamanında ödemek,
Yüklenici personelinin işlerini yapabilmesi için gerekli elektrik, su ve temizlik araç-gereçlerine erişimi sağlamak.
MADDE 7- SÜRE VE FESİH
Sözleşme …/…/…. tarihinde başlayacak olup … yıl süreyle geçerlidir. Taraflardan biri, sözleşme süresinin bitimine en az 30 gün kala yazılı bildirim yapmadığı takdirde, sözleşme aynı şartlarla 1 yıl daha uzar.
Taraflardan herhangi biri, yükümlülüklerin ihlali halinde 15 gün önceden yazılı bildirim yapmak kaydıyla sözleşmeyi feshedebilir.
MADDE 8- UYUŞMAZLIKLAR
İşbu sözleşmenin uygulanmasından doğacak uyuşmazlıkların çözümünde …………… Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
HUKUK FAKÜLTESİ ÖĞRENCİSİ YAĞMUR YORULMAZ